ATIK KAĞIT YÖNETİM OTOMASYONUNUN AMACI

Atık Kağıt Yönetim Otomasyonu  kapsamında kantar otomasyonu ile entegre bir şekilde alımı yapılan tüm atık kağıtların tartım ve analiz işlemlerinin gerçekleştirilmesi, takibi ve yönetimsel raporlama işlemleri sağlanabilmektedir. Atık kağıt taşıyan tüm araçların camlarına yapıştırılacak RFID etiketler sayesinde otomatik olarak tanımlanan araçlar insansız olarak tartılarak, tartım işleminin ardından alımı yapılan tüm atık kağıtların analiz işlemleri kaydedilerek takibi ve kontrolü gerçekleştirilecektir.

ATIK KAĞIT YÖNETİM OTOMASYONUNUN YAZILIM  KAPSAMI

İnsansız Tartım  

• Kullanıcı dostu ve esnek ekran tasarımları

• Giden ve gelen malzeme kayıtlarının işlenmesi yoluyla envanter takibi.

• Nakliyeci bilgileri ve rapor oluşturma.

• Malzeme ve oran tablo kategorilerinin yanı sıra raporlama özelliklerini maksimize etmek için diğer kategoriler de mevcuttur.

• Her araç için malzeme, nakliyeci, tedarikçi vb. alanların varsayılan olarak ayarlanması.

RFID okuma yapılmayan durumlar için grupları manuel olarak seçme imkanı.

RFID araç etiketleri yazma modülü.

• Araçların tartım işlemleri için kredi tanımlama imkanı.

• Tartım esnasında tutarlılığı sağlayabilecek stabilite ayarları.

• Otomatik dara alma.

•Müşteriler ve potansiyel müşteriler için aktarımların oluşturulması ve yazdırılması. • Aktarımları kolayca sipariş ve işlemlere dönüştürme.

• Nakliyeci ya da hesaba ücretlendirmeden farklı bir sipariş ya da işleme özel adreslerin depolanması ve yazdırılması.

• Tüm ekranların bir Excel, PDF, CSV vb. dokümanlara dönüştürülmesi.

• Kullanılmayan malzeme türlerinin pasif hale getirilmesi.

• Kullanıcıya göre özelleştirilebilen rapor ekranları.

ATIK KAĞIT YÖNETİM OTOMASYONUNUN  SINIR SENSÖR KONTROLÜ

Atık Kağıt Yönetim Otomasyonu, kantar sınırlarına yerleştirilen sensörler ile kantarın dışına çıkan araçların tartımına izin verilmez. Hatalı tartıma sebep olabilecek insan hatalarının veya suiistimallerin önüne geçilir.

Raporlanabilir Fotoğraf Kayıt Modülü

Araçların önden ve arkadan fotoğraflarını çekip kayıt ile ilişkilendirerek geçmişe yönelik tartımlarla ilgili görsel olarak da takip sağlanır.

Merkezi Yönetim Modülü

Sistemin üstün senkronizasyon altyapısı sayesinde çok sayıda lokasyonda gerçekleştirilen tüm işlemler anlık olarak tek merkezden izlenebilir, kontrol edilebilir ve raporlanabilir.

Analiz:

Alımı yapılan hurda kağıtların, tartım işlemlerinin ardından nem, yabancı madde vb. analiz değerlerini ister masaüstü uygulamasından ister sahada mobil el terminali üzerinden girebilirsiniz. Analiz işlemine tabi tutulan tüm hurda kâğıtlara ilişkin istediğiniz zaman aralığında raporlar elde edebilir ve böylece tedarikçi işlemlerinizi yönetimsel raporlara dönüştürebilirsiniz. Analiz işlemi yapan eksperlerin girdiği bilgiler anında masaüstü uygulamaya aktarılır, işlemler esnasında oluşabilecek zaman kayıpları minimize edebilirsiniz. Alımı yapılan tüm hurda kâğıtlara ilişkin nem, yabancı madde, kesinti, miktar, malzeme tipi, fatura bilgileri vb. gibi pek çok bilgiyi tek çatı altında toplayabilir ve oluşturacağınız raporların çıktısını istediğiniz gibi alabilirsiniz.

 

Fiş Yazdırma:
  • Elle yazılan ve okunması zor fişlerin elimine edilmesi sayesinde artan doğruluk oranları Manuel veri girişinin elimine edilmesi sayesinde elde edilen iş gücü tasarrufu.
  • Depolanan fiş verilerinin kolay alınmasını sağlayan geliştirilmiş denetim imkanı.
  • Doğru ve kolay okunabilir fişler sayesinde geliştirilmiş müşteri hizmetleri.
  • Fişler üzerindeki anlık iş/ağırlık toplamlarını elde edebilme.
  • Kayıp fişler için harcanan arama zamanlarının elimine edilmesi.

ATIK KAĞIT YÖNETİM OTOMASYONUNUN RAPORLAMA SEÇENEKLERİ

 

Oluşturacağınız çeşitli filtrelemelerle istediğiniz zaman aralıkları için yüzlerce farklı rapor üretebilirsiniz. Tedarikçi, müşteri, malzeme bazında alacağınız onlarca çeşit grafik raporu seçeneği ile firmanızın durumunu anlık olarak kolayca izleyebilirsiniz. Web tabanlı raporlama ile yetkili kullanıcılar herhangi bir program kurmaya gerek kalmadan internet tarayıcıları üzerinden raporlar alabilir.

TAM İÇERİ/DIŞARI AKTARMA MODÜLÜ

Kantar Otomasyonu en etkin biçimde işlemlerinizi yürütebilmeniz için verilerin tam olarak aktarımına olanak sağlar. Bu da muhasebe programınız ve kantar yazılımı arasında verilerin aktarımı için aynı bilgilerin iki kez girilmesini önler.

Sınırsız sayıda Dışarı Aktarma imkânı.

Değiştirilebilir dosya Dışarı aktarım isimlendirme.

Yerel klasör, ağ klasörü ve yerel medya da dâhil olmak üzere programlanabilir Dışa aktarım hedef konumları (disket, usb flash sürücü vb).

Virgül, tab ya da kullanıcı tanımlı sınırlayıcılar.

Tarih ve kayıt aralığı parametreleri.

Birden çok dosya formatı seçeneği (CSV, XLS, PDF, vb.)

GÜVENLİK

• Merkezi ofise uzakta bulunan lokasyonlardan veri gönderimi/güncellenmesi ve uzakta bulunan lokasyonlardan merkeze veri aktarımı imkânı • Kullanıcıların tanımlanan kullanıcı adı ve şifresi kullanarak girişi ile güvenlik yönetimi • İsteğe bağlı olarak ağırlık formu üzerinde yük bilgisine bakarak araçları kısıtlama • Raporlanabilir Fotoğraf Kayıt Modülü ile tartım kaydı ile ilişkili fotoğraf çekimi; aracı, şoförü, yükü, tartım anını istenilen detayda rapor ekranında görme imkanı • Her bir kayıt ile ilgili bağımsız olarak yazdırma ve görüntüleme • Yapılan tüm işlem detaylarının (kayıt güncelleme, silme, ekleme vb.) geri planda kayıt altına alınması

ATIK KAĞIT YÖNETİM OTOMASYONUNUN  FAYDALARI

İş gücü maliyetlerinin düşürülmesi ve ofis verimliliğinin arttırılması sayesinde sistem kendini 12-18 ay arasında amorti eder. Yükleme operatörlerinin tartım esnasında kantarın bulunduğu lokasyonda dara ağırlıklarının güncellenmesi vb. işlemlerde harcadıkları zamanların minimize edilmesi
Ek iş gücü maliyeti olmadan operasyon sürelerinin uzatılmasıyla düşük maliyetle daha iyi müşteri hizmeti sunmak.

SİZ HAYAL EDİN BİZ ÇÖZÜM ÜRETELİM

Adres: Merve Mah. Atatürk Cad. No: 314 Sancaktepe / İstanbul 34791

Telefon: +90 216 465 94 00(pbx)

Faks: 0216 465 94 02

E-Posta: bilgi@teknopalas.com